пятница, 29 марта 2013 г.

Рефлексія Модуль 9 -10

Сьогодні ми працювали в швидкому темпі, це мені сподобалось. Взяла собі на замітку створення шаблонів робіт для учнів з проблемами у навчанні.

Фасилітація - слове незвичне для вуха, але суть зрозуміла мені.
Дуже продуктивний день.
Працювали ми єдиною командою. Спільна робота нас з'єднала .

Мої очікування від тренінгу здійснилися: спілкування було приємним, про новітні підходи до організації навчальної діяльності учнів за допомогою методу проектів дізналася.

Рефлексія Модуль 7-8

Мені цікаво було створювати вікі-сторінку за учнів. Може мій проект не дуже творчій в порівнянні з проектами інших учасників тренінгу, але мені тема близька.
Більш чітким стає поступово мій план вивчення теми, відкидається зайве в моїх ідеях щодо проекту, залишається те, що справді можливо виконати і oдержати результат.

Рефлексія Модуль 5 -6

Гадала, що про використання Інтернет- ресурсів знаю ВСЕ, але тема про авторське право мене дуже зацікавила. Дуже сподобобалась презентація про авторське право. Конкретна, цікава. Буду використовувати її обовязково у проектній діяльості та на уроках інформатики.
Отримала задоволення від створення форм. Мені сподобалось, що в Google-документах зручно опрацьовувати відповіді учнів.

Рефлексія Модуль 4

Узнала нове про формуюче оцінювання в проектному навчанні та як в умовах особистісно-орієнтованого навчання мені спланувати оцінювання учнів. Створила перший варіант плану оцінювання. Згадала, як вбудовувати документи у презентацію, як завантажувати презентацію на wiki -сторінку.

пятница, 22 марта 2013 г.

Модуль 1-3

За перші два заняття тренінгу я зрозуміла, що ІКТ технології можна використати як цінний ресурс для навчальної роботи, залучаючи до роботи не тільки дітей, а й їх батьків. Формування "навичок ХХІ" повинно відбуватись не тільки в школі під наглядом вчителя, але й вдома. Тому блоги - це влучна ідея для використання "тяги" дітей до онлайн-спілкування в корисних цілях. Адже так воми можуть допомагати один одному невідходячи від комп"ютера, так як вони це полюбляють. А вчитель має самовдосконалюватись, йти в ногу з часом і розуміти потреби свої учнів.